12 veckors - Viktminskningsprogram - Online

Maximera din viktnedgång
Tre olika steg
Välj det som passar dig bäst

Programmet är framtaget av vår erfarne personliga tränare Gustav Folkesson

Det här ingår i de olika stegen

Steg - 1

"Perfekt för dig som vill komma igång, men i lugn takt".
 

 

Det här får du:

1. Individanpassat kostupplägg.
Över 60 stycken goda, nyttiga, näringsrika, varierande och enkellagade paleoinspirerande och "modern husmanskost" recept, vars energimängd är helt uträknat för dig.

2. Individanpassat schema som är skräddarsytt efter dina dagsrutiner.
Schemat är helt anpassat efter hur dina dagar ser ut, enligt vad du anger i formuläret, allt för att det ska passa just dig.
I ditt schema framgår vad du ska göra varje dag. Vilken tid som du stiger upp och går och lägger dig, när du arbetar och tränar, samt när du har dina raster. Det är också angivet när du ska äta, vad du ska äta (frukost, mellanmål, lunch/kvällsmat) och hur mycket du ska äta.
Enda dagen som du inte får ett schema för är lördagar, då får du nämligen äta och göra vad du vill.

Pris: 999 kr.

Steg - 2

"För dig som vill ha resultat snabbare än i steg 1.
Till skillnad från steg 1, så vävs här enkla övningar in i din vardag vars syfte är att öka din förbränning".


Det här får du:

 

1. Individanpassat kostupplägg.
Över 60 stycken goda, nyttiga, näringsrika, varierande och enkellagade paleoinspirerande samt "modern husmanskost recept, vars energimängd är helt uträknat för dig.

2. Individanpassat schema som är skräddarsytt efter dina dagsrutiner.
Schemat är helt anpassat efter hur dina dagar ser ut, enligt vad du anger i formuläret, allt för att det ska passa just dig.
I ditt schema framgår vad du ska göra varje dag. Vilken tid som du stiger upp och går och lägger dig, när du arbetar och tränar, samt när du har dina raster. Det är också angivet när du ska äta, vad du ska äta (frukost, mellanmål, lunch/kvällsmat) och hur mycket du ska äta.
Enda dagen som du inte får ett schema för är lördagar, då får du nämligen äta och göra vad du vill.

3. Enkla och tidseffektiva övningar som vävs in i vardagen vars syfte är att kicka igång din förbränning.

4. Ett (1) effektivt corepass.

Pris: 1499 kr.

Steg - 3

 "För dig som vill gå all-in i din viktresa.
Till skillnad från steg 2, så har du här även tillgång till 5 olika träningspass".

 

Det här får du:


1. Individanpassat kostupplägg.
Över 60 stycken goda, nyttiga, näringsrika, varierande och enkellagade paleoinspirerande och "modern husmanskost" recept, vars energimängd är helt uträknat för dig.

2. Individanpassat schema som är skräddarsytt efter dina dagsrutiner.
Schemat är helt anpassat efter hur dina dagar ser ut, enligt vad du anger i formuläret, allt för att det ska passa just dig.
I ditt schema framgår vad du ska göra varje dag. Vilken tid som du stiger upp och går och lägger dig, när du arbetar och tränar, samt när du har dina raster. Det är också angivet när du ska äta, vad du ska äta (frukost, mellanmål, lunch/kvällsmat) och hur mycket du ska äta.
Enda dagen som du inte får ett schema för är lördagar, då får du nämligen äta och göra vad du vill.

3. Enkla och tidseffektiva övningar som vävs in i vardagen vars syfte är att kicka igång din förbränning.

4. Ett (1) effektivt corepass.


5. 5 olika träningspass som kickar igång din förbränning rejält.
Passen är tidseffektiva, vilket i detta fallet innebär att dom är korta och att du jobbar på hög puls med syftet att kicka igång din förbränning mer än tidigare.

Pris: 1999 kr.

Beställ dig program genom att fylla i nedanstående formulär. 
Dina svar är grunden till ditt personliga program. Va noggrann!

Fyll i nedan dina tider/klockslag så noggrant du kan. Skriv gärna om du har flexibla tider, alltså om jag kan ändra lite på dina rutiner eller om de tider som du anger är dom som gäller. Exempel måndag, 06:00 stiger upp och äter frukost, 07:00 börjar att jobba, 09:00 rast/fika, 12:00 lunch, 15:00 rast/fika, 16:00 slutar jobbet, 17:00 träning, 19:00 kvällsmat, 22:00 går och lägger mig. 

Välj vilket steg som du önskar

Läs vad andra tycker

- ”Jag ville egentligen inget hellre än att gå ner i vikt, men har alltid hittat ursäkter i att det är för krävande och att jag inte hinner träna. När jag började med det här programmet var det en rejäl ögonöppnare för mig. Det var ju inte alls krångligt eller krävande, ändå fick jag direkt resultat! Plötsligt fanns inga ursäkter. Eller rättare sagt, plötsligt behövde jag inga ursäkter. Idag gör jag mina kettlebellsvingar lika självklart som att jag borstar tänderna, och viljan att skippa chipsen och istället äta god, ren mat har stannat kvar!”

(Kvinna, 39 år som gick ner 12,3 kilo under tolv veckor)

Liten insats men stora resultat

Med mångårig erfarenhet som personlig tränare och många möten med olika typer av människor vet jag att våra behov och vår motivation ser olika ut. Men en sak förenar de flesta – det är mycket som ska hinnas med i vardagen, och träningen måste vara effektiv.

Mitt "12 veckors - Viktminskningsprogram - Online" är uppbyggt för att ge mesta möjliga resultat med en ganska liten insats. Det är ett program där du väljer ut ett antal maträtter av de som jag skickar till dig och som du sedan håller dig till.
En dag i veckan äter du dessutom vad du vill; då blir det lättare att vara strikt de andra dagarna i veckan.

De här recepten ingår i programmet

Husmanskost



Lunch och kvällsmat

Klassisk bolognese

Köttfärslimpa

Lasagne

Köttbullar och potatismos

Kycklinggryta med rostade rotfrukter

Korv stroganoff

Pytt i panna

Lax i folie

Köttfärsbiffar med pepprig sås

Raggmunk med fläsk

Kokt torsk med äggsås

Laxpaj med spenat

Svamppasta

Falukorv i ugn

Kycklingpasta med spenat

Kycklingklubbor med potatis- och grönkålspanna

Pasta Carbonara

Ugnsbakad torskrygg med pepparrotskräm

Västerbottenpaj med löjrom

Ost- och skinkpaj
 

 


Frukost

Husmanskost

Havregrynsgröt fullkorn med äpple och kanel

Hembakat bröd med ost eller skinka

Filmjölk med hemmagjord musli och kanel

Grovt knäckebröd med ägg eller ost eller skinka eller keso

 



Mellanmål

Kvarg och blåbär

Hembakat bröd med ost eller skinka

Grovt knäckebröd med ägg eller ost eller skinka eller keso

Paleo

Lunch och kvällsmat

Omelett med smak av Italien

Kycklingsallad med bacon

Räksallad med sparris, ägg och avokado

Pytt i panna

Spenatsoppa med ägg

Tomatsoppa med köttfärsbiffar

Kassler i äpple- och vitkålswok

Fiskelycka med lax, räkor och saffran

Laxburgare med guacamole

Hamburgertallrik med guacamole

Kycklingfajitas med guacamole

Mandelpanerad rödspättafilé

Tacopaj

 

Lax- och spenatpaj

Pizza

Ugnstekt lax med rotfrukter

Köttfärssås

Kycklinglår med wokade grönsaker

Tonfisk- och kålsallad

Fläskpannkaka

 

Frukost

Paleokex med kokt ägg och avokado

Bananplättar

Ägg och bacon

Blåbärsgröt

Paleoscones

Mellanmål

Frukt- och bärsallad

Nötter

Grön smoothie

Smoothie med ananas, äpple och banan

Makrill eller tonfisk i burk

Ägg, avokado, valfri frukt

Hallonglass

Brownies

Chokladbollar

följ oss på facebook
följ oss på instagram

Gustav  Folkesson

VD

PERSONLIG TRÄNARE

MASSÖR

Telefonnummer

0708982360

E-postadress

gustav@yoursuccessvaxjo.se

  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Instagram Social Icon

© 2013-2021 Your Success Växjö. All Rights Reserved

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
Tomatsoppa

Describe your image